Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.Watch your step here ! Do follow ;)

Entry | About | Board | Credit


HOLA ! ;)
agak moody lhaa pakcik n makcik sekalian !!! :') tk psal - psal korunk jdy auntie n uncle aku ! hohoho ! :D nk cer psal sorang mamat nie .. klo pakcik n makcik sekalian tau .. senyap sudahh ! :') aku moody sebab sorang mamat nie .. sebab dea dh buad aku moody aku akan benci dea .. YEAHH ! :') contohnye ,, aku tk kn layan dea .. means ,, klo dea on fb aku off , klo dea nk tweets ngan aku aku tk layan ! (Y) aku tk suke btolllll ngan mamat nie .. klo kaw dh tau ! eah ! kaw lhaa yg tgh bce nie .. klaw kaw dah tau ! pleasee ! senyap sudahh .. jangan ckp pape kt mamat nie ! :') klaw korang buad cam tuh aku sayang kaw lhaa ! hahaha .. (Y) .. stop jap eah .. nk berehat bersama chocolate ! :')

Older post / Newer post