Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.Watch your step here ! Do follow ;)

Entry | About | Board | Credit


Kawan Baru :)
Assalamualaikum :) 
Selamat berpuasa . dah hari ke berapa nie ? maaflah saya lupa :') yelahh asik ingat nak gaduh je . entah lahh bekas kawan baik aku tuh -.- let him be :'3 nak cerita pasal kawan baru macam budak kecik kann ada kawan baru bagai :D HOHO ~ i sayang dia gilaa babun >< nama dia Athilah Shafeie , Wan Aireen Asyikin , Nashrin Khatoon , Syarina Najiha , Iman *tk thu nme panjang* , Alisya Sofiea , Nuresa , Farra Nadhirah , Alia Wajihah :) They're amazingg and special FOR ME -.- ehh , tapi shah sayangg sangat budak yang duduk sebelah aku tuh ._. athilah dengan aireen paham aku . that's why aku sayang dia berdua :') aku gaduh dgn norman , athilah jehh paham . KANN ~ kirim salam kt athilah cakap aku sayang die :'3
Bye ebelibadis :) 
Waalaikumussalam :)

Older post / Newer post