Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.Watch your step here ! Do follow ;)

Entry | About | Board | Credit


Selamat Hari Raya :)
Assalamualaikum :)
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin :')
Dikesempatan ini saya nak minta maaf kalau saya ada buat salam no matter dekat sesiapaaaa punn :') OH ~ teringat yang saya ada bekas kawan . tapi dia dah jadi kawan saya balik . Hmm , saya tak pernah dah tak boleh nak benci dia :) Friendship NEVER ends :') Oh , raya nihh saya tak ada ambil gambar . Saya manusia yang tak tahu dan tak minat nak ambil gambar . LOL ._. Sumpah benci nihhh -.- Actually ada cuma tak tahu nak masukkan . Tuhlahh Corby II sengal selalu KANN ~ susah pakai fon murah c(: Last word : Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin :') 
Waalaikumussalam :) Do visit my twitter - @ShahiraMalik :') Twitter saya tak adalah awesome mana pun kann ~ Selamat Tinggal :')

Older post / Newer post