Follow | Dashboard


Hey,welcome to my blog.Watch your step here ! Do follow ;)

Entry | About | Board | Credit


Last Raya and Malaysia Day :')
Assalamualaikum , dah lama jugak tk post something kat blog kann ? Mesti followers followers saya tunggu post baruu ! Ehh perasannyaa :O Lols ~ Hari ini 16 September 2012 iaitu Hari Malaysia AND! hari ni last rayaaaaa :'( Duit tk sampai 200 pun , actually dah habiss dahh punnn -,- 16/9/2012 . What a bored day -__- Nak pergi Legoland no money :( Hrmm , takpe tak kesah . tahun depan pun boleh pergi kann :) Anyway , today bosan sebab KAWAN BAIK yang dah jadi BEKAS KAWAN BAIK tuh tk tegur saya LANGSUNG ! Not even ONCE :') Dia lebihh pentingkan Isfarahin daripada aku :') Takpelahh maybe kau dah bosan kawan dengan aku kann ? Aku paham lahhh :) Don't worry , kite hanya KAWAN ! bukan kawan baik or anythinggg :) Hanya kawan k sayangg :') You always be in my heart :'D Selalunya kalau cuti dialah orang pertama yang ajak aku keluar ! Even just both of us , die mesti bawak aku , sebab die cakap aku kawan sejati dia :') Aku faham lahh wehh , aku sedar diri aku , kau dah tk perlukan aku lagi kan dalam hidup kau :) Remember You Will Always Be In My Heart , Forever :')
                                                                                                      
                                                                                                           Yours Sincerely , 
                                                                                               Nur Shahira Yasmin Binti Suhaimi .

Older post / Newer post